Zákaznícka linka:

058 / 333 4320

Informácia pre koncových užívateľov fz telecom s.r.o.

1. Identifikačné údaje podniku
Obchodné meno: fz telecom s.r.o.
Sídlo: Námestie baníkov 35, 048 01 Rožňava
IČO:  46 782 401, DIČ: 2023605177, Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice I, odd. Sro, vložka č. 30693/V 
2. Rozsah ponúkaných služieb
Spoločnosť fz telecom s.r.o.poskytuje široké portfólio elektronických komunikačných služieb, pričom podrobnosti o celom portfóliu ponúkaných služieb sú k dispozícii v Zákazníckom centre a na www.free-zona.sk, a to najmä v príslušných všeobecných podmienkach a v cenníkoch.
3. Štandardné zmluvné podmienky
Štandardné zmluvné podmienky sa nachádzajú vo Všeobecných podmienkach platných pre jednotlivé verejné elektronické komunikačné služby, ktoré boli vydané v súlade so zákonom č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov.
Všeobecné podmienky pre jednotlivé služby sa nachádzajú na tejto stránke www.free-zona.sk,
Minimálna doba trvania zmluvného vzťahu medzi fz telecom s.r.o. a zákazníkom je v prípade uzavretia zmluvného vzťahu na dobu neurčitú podľa Všeobecných podmienok 1 mesiac.
4. Štandardné ceny
Štandardné ceny s informáciami o poskytovaných službách a všetkých cenových položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a servisných poplatkov, podrobnosti o uplatňovaných štandardných zľavách, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami, Cenníky (tarify) pre jednotlivé služby, ktoré sú dostupné na uvedenom odkaze: Služby a ceny.
5. Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok, vrátane podrobností o ponúkaných spôsoboch odškodnenia v prípade uznania reklamácie je obsiahnutý vo Všeobecných podmienkach
6. Druhy ponúkaných servisných služieb
Kontaktné údaje na služby poskytnutia informácii o produktoch, faktúrach ako aj služieb technickej podpory sa nachádzajú na uvedenom odkaze: Kontakty.
7. Mechanizmy na urovnanie sporov
Mechanizmy na urovnanie sporov sú uvedené vo Všeobecných podmienkach
8.Informácie o postupoch zameraných na meranie a riadenie prevádzky
Informácie o postupoch uplatňovaných spoločnosťou fz telecom s.r.o., zameraných na meranie a riadenie prevádzky, s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb, ak sú uplatňované vo vzťahu k príslušnej službe, sú uvedené vo všeobecných podmienkach k príslušnej službe a najmä v príslušnej časti cenníka pre danú službu.
9. Informácie o produktoch a službách určených pre zdravotne postihnutých účastníkov fz telecom s.r.o. ako transparentný operátor pristupuje rovnako ku všetkým skupinám zákazníkov bez rozdielu. Služby vrátane všetkých ich výhod a benefitov môžu využívať všetci naši zákazníci. Zákazníci so zdravotným postihnutím sa na nás môžu obracať s individuálnymi žiadosťami. 
10. Informácie o kvalite služieb. Informácie pre koncových užívateľov o kvalite služieb spoločnosti fz telecom s.r.o. sú uvedené v príslušných všeobecných podmienkach a v príslušnej časti cenníka pre poskytovanie danej služby.
11. Informácie o právach súvisiacich s univerzálnou službou, službe prezentácie identifikácie volajúceho a službe zamedzenia prezentácie identifikácie volajúceho fz telecom s.r.o. nie je poskytovateľom univerzálnej služby.
12. Informácie podľa prílohy č. 2 Všeobecného povolenia č. 1/2014 Rozpis služieb vrátane parametrov ako maximálna prenosová rýchlosť smerom k užívateľovi, maximálna prenosová rýchlosť smerom od užívateľa sa nachádza v „Cenníku” ktorý je na uvedenom odkaze Služby a ceny Informácie ohľadom parametrov riadenia služieb vo vlastnej sieti podniku (ktoré majú za následok, blokovanie resp. spomalenie vybraných portov) podnik žiadnu službu neblokuje.
13. Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr
Informácie o postupoch v prípade neplatenia faktúr sú uvedené vo Všeobecných podmienkach.
Vo všeobecnosti uplatňuje fz telecom s.r.o. politiku upozornenia zákazníka na nezaplatenú faktúru dostatočný čas pred blokovaním služieb.
14. Bez poplatku informácie
Pre informácie ohľadom nákladov aj pre iné poskytované služby sú zákazníkom k dispozícii naši zamestnanci, ktorých možno kontaktovať telefonicky alebo mailom prostredníctvom kontaktov dostupných na uvedenom odkaze: Kontakt.

Kontakt

Neviete si poradiť s voľbou balíčka alebo pri výbere vhodnej služby. Máte výpadok internetu, tak nás neváhajte kontaktovať. Budeme sa Vám snažiť v čo najkratšom možnom čase pomôcť.